Overslaan naar content

Teamleider customer service

  • Op locatie
    • Veenendaal, Utrecht, Nederland
  • € 3.220,39 - € 4.600,55 per maand
  • Customer Experience

Teamleider customer service bij DPD Nederland – Leid, coach en motiveer een dynamisch team in Veenendaal! Zorg voor optimale klantbeleving en groei. Salaris tot €4.600,-. Solliciteer nu!

Functieomschrijving

Kom aan boord als Teamleider customer service bij DPD Nederland in Veenendaal en speel een essentiële rol in het vormgeven van onze dienstverlening! Je werkt van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 uur en 17:30 uur (wisselende werktijden). Als leidinggevende in ons Customer Service team draag je bij aan onze belangrijkste strategische doelen. Je bent verantwoordelijk voor het leiden, begeleiden, coachen en motiveren van ons team, met als focus het verzekeren van een optimale klantbeleving.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je bent de go-to persoon voor je team met een vleugje humor en een glimlach;

  • Inspirerend leiderschap om het team te motiveren, te coachen en te verenigen;

  • Voeren van verzuim- en motivatiegesprekken en initiatieven nemen ter bevordering van medewerkerstevredenheid;

  • Implementatie van ontwikkelingstools voor continue groei, zowel individueel als teamgericht;

  • Actieve kennisoverdracht en samenwerking met collega's op verschillende afdelingen;

  • Optimalisatie van werkprocessen voor maximale klanttevredenheid en het behalen van afdelingsdoelen.

Wie worden je (directe) collega’s?

Je wordt onderdeel van een ambitieus, informeel en gedreven team waar werkplezier voorop staat. Je werkt nauw samen met vier andere Teamleiders, waarvan drie in Veenendaal en één in Oirschot. De customer service agents waar je leiding aan geeft zijn natuurlijk het belangrijkste in je werk. Daarnaast werk je samen met specialisten op het gebied van Workforce Management, Trafficers en CS-specialisten gericht op proces- en kwaliteitsverbetering.

Vereisten

Wat breng je mee?

Met jouw bewezen ervaring ben je in staat om collega's effectief te coachen en te begeleiden. Samenwerking is jouw kernwaarde en je weet het potentieel van iedereen optimaal te benutten. Je draagt op een procesmatige wijze bij aan de doelstellingen van het team en de organisatie.

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;

  • Ervaring met customer service werkzaamheden;

  • 3-5 jaar relevante werkervaring;

  • Eigenaarschap (één van de kernwaarden van DPD);

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat bieden wij?

Ga je aan de slag bij DPD Nederland, dan kom je te werken in een informele, afwisselende en no-nonsense organisatie. Waar ambitie, klantbelofte en duurzaamheid centraal staan en waarin we veel waarde hechten aan samenwerken aan de realisatie van onze doelen. Natuurlijk wil je weten wat dit – naast een heleboel werkplezier – betekent in de overige arbeidsvoorwaarden. Bij ons kun je rekenen op:

  • salaris tussen €3.220,39 tot maximaal €4.600,55 bruto per maand, afhankelijk van ervaring.

  • een functie voor 31 - 38,75 uur (4 tot 5 dagen doordeweeks) per week;

  • opleidingskansen, ontwikkelingsmogelijkheden en onbeperkt toegang tot onze Studyhub;

  • flexibele werktijden;

  • 28 vakantiedagen (+ optie tot bijkoop) en reiskostenvergoeding;

  • collectieve zorgverzekering, thuiswerkvergoeding en een aantrekkelijk pensioen (3,55% eigen bijdrage).


Samen verder?
Heb je vragen over de inhoud van de functie of de wervingsprocedure dan kun je contact opnemen met

Jordi Ernest, Corporate Recruiter, via 06-29105026.


Kijk voor meer achtergrondinformatie over onze organisatie op www.dpd.nl.

DPD verwerkt persoonsgegevens ten behoeve van het sollicitatieproces. Voor meer informatie, raadpleeg onze privacyverklaring.

Acquisitie en doorplaatsing van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar