Overslaan naar content

Teamleider Customer Service

Op locatie
  • Veenendaal, Utrecht, Nederland
€ 3.134 - € 4.477 per maandCustomer Experience

Functieomschrijving

Kom aan boord als Teamleider Customer Service bij DPD Nederland in Veenendaal en speel een essentiële rol in het vormgeven van onze dienstverlening! Je werkt van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 uur en 17:30 uur (wisselende werktijden). Als leidinggevende in ons Customer Service team draag je bij aan onze belangrijkste strategische doelen. Je bent verantwoordelijk voor het leiden, begeleiden, coachen en motiveren van ons team, met als focus het verzekeren van een optimale klantbeleving. Je gaat aan de slag met de volgende taken:

  • Je bent de go-to persoon voor je team met een vleugje humor en een glimlach;
  • Inspirerend leiderschap om het team te motiveren, te coachen en te verenigen;
  • Voeren van verzuim- en motivatiegesprekken en initiatieven nemen ter bevordering van medewerkerstevredenheid;
  • Implementatie van ontwikkelingstools voor continue groei, zowel individueel als teamgericht;
  • Actieve kennisoverdracht en samenwerking met collega's op verschillende afdelingen;
  • Optimalisatie van werkprocessen voor maximale klanttevredenheid en het behalen van afdelingsdoelen.


Wie zijn je collega's?

Je wordt onderdeel van een ambitieus, informeel en gedreven team waar werkplezier voorop staat. Je werkt nauw samen met vier andere Teamleiders, waarvan drie in Veenendaal en één in Oirschot. De customer service agents waar je leiding aan geeft zijn natuurlijk het belangrijkste in je werk. Daarnaast werk je samen met specialisten op het gebied van Workforce Management, Trafficers en CS-specialisten gericht op proces- en kwaliteitsverbetering.

Vereisten

Wat breng je mee?

Met jouw bewezen ervaring ben je in staat om collega's effectief te coachen en te begeleiden. Samenwerking is jouw kernwaarde en je weet het potentieel van iedereen optimaal te benutten. Je draagt op een procesmatige wijze bij aan de doelstellingen van het team en de organisatie.

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met customer service werkzaamheden;
  • 3-5 jaar relevante werkervaring;
  • Eigenaarschap (één van de kernwaarden van DPD);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.


Wat bieden wij?

Bij DPD Nederland kom je terecht in een jonge, informele en dynamische omgeving waar ambitie, klantbelofte en duurzaamheid centraal staan. Bij ons ga je werken van maandag tot en met vrijdag in wisselende werktijden tussen 08.00 en 17.30 uur aan de slag met energieke collega’s. Naast een inspirerende werkomgeving bieden wij:

  • Een passend salaris van €3134,20 tot maximaal €4477,42 bruto per maand, afgestemd op jouw ervaring en expertise;
  • Een uitdagende functie voor 31 - 38,75 uur (4 tot 5 dagen doordeweeks) per week;
  • Flexibele werktijden met de nadruk op aanwezigheid op locatie;
  • Volop mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling;
  • 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een aantrekkelijke pensioenregeling.


Klaar om samen verder te gaan?

Breng nog meer focus en efficiëntie in ons Customer Service team! Solliciteer direct via onze carrièrepagina voor de functie van Teamleider Customer Service bij DPD Nederland in Veenendaal! We voeren doorlopend gesprekken en sluiten de vacature zodra we de juiste kandidaat hebben gevonden.

Als onderdeel van het sollicitatieproces zullen gesprekken met je toekomstige collega's plaatsvinden. De procedure omvat minimaal twee gespreksrondes, waarbij je de kans krijgt om meerdere DPD collega's te ontmoeten. Diploma- en VOG-screening maken deel uit van onze procedure, en een selectie-assessment kan worden ingezet.

Heb je vragen over de inhoud van de functie of de wervingsprocedure dan kun je contact opnemen met Jordi Ernest, Corporate Recruiter, via 06-29105026.


Over ons

Bij DPD Nederland maken we elke dag miljoenen ontvangers wereldwijd gelukkig met onze pakketbezorging. Als onderdeel van het internationale Geopost streven we naar uitmuntendheid in alles wat we doen. We zijn trots op onze informele cultuur, korte communicatielijnen en de can-do mentaliteit die ons kenmerkt. Innovatie en duurzaamheid zijn leidend in onze strategie, en samen streven we naar voortdurende verbetering en succes.


Voor meer informatie over onze organisatie, bezoek onze website www.dpd.nl.

Kijk voor meer achtergrondinformatie over onze organisatie op www.dpd.nl.

DPD verwerkt persoonsgegevens ten behoeve van het sollicitatieproces. Voor meer informatie, raadpleeg onze privacyverklaring.

Acquisitie en doorplaatsing van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar