Overslaan naar content

Skilled IT support specialist

  • Hybride
    • Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland
  • € 2.636,32 - € 3.766,17 per maand
  • IT

Als skilled IT support specialist help je jouw collega’s telefonisch, via e-mail of chat met uiteenlopende IT-vragen en zorgt dat ze snel weer verder kunnen.

Functieomschrijving

Ben jij dé skilled IT support specialist die collega’s snel en professioneel helpt bij technische vragen?

Als skilled IT support specialist bij DPD Nederland in Oirschot bied je eerstelijns- en tweedelijns ondersteuning bij software-, hardware- en netwerkproblemen. Je registreert tickets in TopDesk, lost incidenten op en denkt mee over serviceverbetering. Lees verder en ontdek of deze baan bij jou past.

Wat ga je doen?

Als skilled IT support specialist bij DPD Nederland in Oirschot bied je eerstelijns én tweedelijns ondersteuning bij software-, hardware- en netwerkproblemen. Je registreert tickets in TopDesk, lost incidenten op binnen SLA’s en denkt actief mee over serviceverbetering en kostenbesparing. Je werkt in een hecht team, schakelt met leveranciers en draagt bij aan kennisdeling. Ontdek of deze veelzijdige ICT-rol bij jou past.

  • Start je dag met het beoordelen van binnengekomen tickets in TopDesk.

  • Help collega’s via telefoon, e-mail of chat met uiteenlopende ICT-vraagstukken.

  • Werk samen met leveranciers, interne IT-teams en rapporteer aan de Manager Service & Support.

  • Beantwoord eerstelijns- en tweedelijns vragen over software, hardware en netwerken.

  • Los incidenten op binnen afgesproken SLA’s en zorg voor tevreden gebruikers.

  • Beheer hardware: van inkoop tot uitgifte en registratie.

  • Draag bij aan kennisdeling via handleidingen en documentatie.

  • Denk mee over serviceverbetering en kostenbesparing.

Vereisten

Wat neem je mee?

  • Mbo-opleiding in ICT of vergelijkbaar.

  • 1–2 jaar ervaring in een vergelijkbare ICT-supportfunctie.

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands (Engels is een pre).

  • Ervaring met Microsoft 365 en ticketingsystemen zoals TopDesk.

  • Kennis van ITIL-processen is een pre.

  • Sterk probleemoplossend vermogen en klantgerichte instelling.

 

Wat bieden we jou?

  • Een salaris tussen €2.636,32 en €3.766,17 bruto per maand, afhankelijk van ervaring.

  • Een functie voor 38,75 (1 fte) uur per week.

  • Opleidingskansen, ontwikkelingsmogelijkheden en onbeperkt toegang tot onze Studyhub.

  • De mogelijkheid om hybride te werken en flexibele werktijden.

  • 28 vakantiedagen (+ optie tot bijkoop) en reiskostenvergoeding.

  • Veel extra’s: collectieve zorgverzekering, thuiswerkvergoeding en een aantrekkelijk pensioen (3,55% eigen bijdrage).

 

Over DPD Nederland

Met 12 depots in Nederland en als onderdeel van Geopost, zijn we verbonden met een internationaal netwerk dat jaarlijks 1,2 miljard pakketten verwerkt. Achter deze indrukwekkende cijfers staan duizenden collega’s die zich elke dag inzetten, straks samen met jou.

 

Onze cultuur is ondernemend, betrouwbaar en mensgericht. Wat ooit begon als een nuchter MKB-bedrijf leeft nog steeds voort: praktisch, sociaal en trots. We geloven in persoonlijk contact, samenwerking en zelf aanpakken. Uitdagingen gaan we niet uit de we. Dat zit in ons DNA.

We groeien hard, hebben grote ambities en jij hoort er straks écht bij. Samen maken we het verschil.

 

Solliciteren

Solliciteer direct bij DPD door op de rode knop ‘solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je eerder vragen? Neem gerust contact op met onze corporate recruiter, Donne van der Wal via +31 6 29 989 532

Klik hier voor meer informatie over ons sollicitatieproces.

Acquisitie en doorplaatsing van deze vacature worden niet op prijs gesteld

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Over DPD Nederland & ons sollicitatieproces

Over DPD Nederland

Ons sollicitatieproces