Overslaan naar content

Manager IT support & services

Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland€ 4.105,53 - € 5.865,04 per maandIT

Functieomschrijving

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het coördineren en optimaliseren van de interne en externe IT ondersteuning/support met als doel het tot stand brengen en in stand houden van optimale dienstverlening. Hiervoor werk je ook met Key Performance Indicators (KPI) (Tickets) die je opstelt en monitort. Je bent onderdeel van het MT IT.


Jouw verantwoordelijkheden:

  • Inrichten en beheren van de IT support organisatie;
  • Het creëren, onderhouden en communiceren van de interne support processen. Met als doel het tot stand brengen en in stand houden van een optimale dienstverlening waarbij interne klanttevredenheid het belangrijkste succes criterium is voor deze functie;
  • Als manager geef je richting, begeleid en motiveer je de teamleden;
  • Je brengt de interne IT processen en structuren in kaart;
  • Daarnaast manage je het IT support en services budget en zorg je ervoor dat de kwaliteitsnormen worden behaald.


Jouw collega’s

Het Support Team is een nieuw, klein team binnen DPD, dat nauw samenwerkt met de beheer organisatie en leveranciers. Samen vormen jullie een hecht team waarbij naast je professionele inbreng ook een gezonde dosis humor gewaardeerd wordt. Op dit moment bestaat het team uit twee collega's, maar het team is groeiende.

Vereisten

Wat neem jij mee?

  • Je hebt een master of bachelor (wo/hbo Management of technische information technology opleiding);
  • Je hebt een klantgerichte ondersteunende mindset;
  • Je hebt 5 tot 10 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.


Ons aanbod

Ga je aan de slag bij DPD Nederland, dan kom je werken in een informele, afwisselende en no-nonsense organisatie. Waar ambitie, klantbelofte en duurzaamheid centraal staan en waarin we veel waarde hechten aan samenwerken aan de realisatie van onze doelen. Natuurlijk wil je weten wat dit – naast een heleboel werkplezier – betekent in de overige arbeidsvoorwaarden. Bij ons kun je rekenen op:

  • Een salaris tussen de € 4.105,53 – € 5.865,04 (o.b.v. fulltime) afgestemd op jouw ervaring en expertise;
  • Flexibiliteit in werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerken (hybride: 50% vanuit huis en 50% op kantoor, maar meer op kantoor werken is natuurlijk ook mogelijk);
  • Contract voor 38,75 uur (1,0 fte);
  • Reiskostenvergoeding;
  • 25 vakantiedagen, aantrekkelijke pensioensregeling met een eigen bijdrage van slechts 3.55%;
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden.


Samen verder?

Ben jij nieuwsgierig of jij en DPD bij elkaar passen? Solliciteer dan naar de vacature manager IT support & services bij DPD Nederland in Oirschot. Een assessment, screening van jouw diploma en een VOG maken onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.


Heb je vragen over de inhoud van de functie of de wervingsprocedure dan kun je contact opnemen met Irene Keur, corporate recruiter, bereikbaar via 06-29677416.



Wie zijn wij?

Het dagelijks wereldwijd bezorgen van miljoenen pakketten aan gelukkige ontvangers is onze missie. Dat doen we binnen Geopost, met zo’n 122.000 onbezorgde medewerkers. DPD Nederland is onderdeel van de internationale Geopost, dat weer directe familie is van het Franse Groupe La Poste. En als grootste pakketverzender van Europa verzenden we naar vrijwel alle landen in de wereld, waarbij we binnen Europa de pakketten verzenden vanuit het eigen netwerk en depots. Daardoor kunnen wij een unieke performance leveren. We bereiken vanaf Eindhoven zelfs in één dag 700 kilometer!


DPD Nederland heeft 12 vestigingen en ons hoofdkantoor is gevestigd in Oirschot. Iedere dag zetten onze medewerkers zich in om de klantbelofte waar te maken. Er gaat een indrukwekkend proces schuil achter het bezorgen van pakketten. Onze cultuur kenmerkt zich dan ook door een can-do-mentaliteit. We pakken niet alleen pakketten graag aan, maar ook de uitdaging. De sfeer in onze organisatie is informeel en de communicatielijnen zijn - net als onze bezorgtijden -kort.


Innovatie en duurzaamheid zijn centrale thema’s binnen de strategie van DPD. We nemen onze verantwoordelijkheid, zowel naar onze klanten als onze collega’s en de samenleving waarin we leven. Continu optimaliseren wij onze processen en dienstverlening, dat doen we data gedreven en op innovatieve wijze. Hierbij hechten wij veel waarde aan het samenwerken in de realisatie van onze doelen.



Kijk voor meer achtergrondinformatie over onze organisatie op www.dpd.nl.

DPD verwerkt persoonsgegevens ten behoeve van het sollicitatieproces. Voor meer informatie, raadpleeg onze privacyverklaring.

Acquisitie en doorplaatsing van deze vacature wordt niet op prijs gesteld


of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar