Overslaan naar content

Onderzoeksstage: customer experience

  • Hybride
    • Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland
  • € 550 - € 550 per maand
  • Studenten/starters

Werk zelfstandig aan kwaliteitsverbetering en klantcontactreductie voor de afdeling Customer Experience.

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een onderzoeksstage/afstudeerstage waarin je écht het verschil kunt maken?

Binnen onze afdeling Customer experience krijg je de kans om zelfstandig aan een opdracht te werken die bijdraagt aan het verbeteren van onze kwaliteit én het verminderen van klantcontact. Je wordt begeleid door de Manager Support & Innovatie.

Wat ga je doen?

De invulling van de stage is volledig in overleg en afhankelijk van het doel dat jouw opleiding stelt. We vinden het vooral belangrijk dat je werkt aan een concrete opdracht die:

  • Zelfstandig uitvoerbaar is;

  • Een aantoonbare bijdrage levert aan kwaliteitsverbetering;

  • Helpt bij het reduceren van klantcontact door slimme oplossingen of procesoptimalisatie.

 

Wat neem jij mee?

  • Je volgt een Wo- of hbo-opleiding in de richting van Bedrijfskunde, International Business of een vergelijkbare studie.

  • Je bent minimaal drie dagen per week beschikbaar om jouw onderzoek uit te voeren.

  • Je zoekt een stage waarin je gedurende minimaal vier maanden een inhoudelijk en zelfstandig onderzoek kunt doen.

  • Je hebt een proactieve houding en bent niet bang om initiatief te nemen en mee te denken.

  • Je werkt graag samen en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

  

Wat bieden we jou?

  • Een stagevergoeding van €550,- bij een fulltime werkweek.

  • Persoonlijke begeleiding en volop ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen.

  • Een veelzijdige stage waarin je eigen initiatief en verantwoordelijkheid krijgt.

  • Een informele werksfeer met een enthousiast en betrokken team.

  • Onbeperkt toegang tot onze professionele Studyhub, vol leer- en ontwikkelmogelijkheden.

 

Over DPD Nederland

Met 12 depots in Nederland en als onderdeel van Geopost, zijn we verbonden met een internationaal netwerk dat jaarlijks 1,2 miljard pakketten verwerkt. Achter deze indrukwekkende cijfers staan duizenden collega’s die zich elke dag inzetten, straks samen met jou.

 

Onze cultuur is ondernemend, betrouwbaar en mensgericht. Wat ooit begon als een nuchter MKB-bedrijf leeft nog steeds voort: praktisch, sociaal en trots. We geloven in persoonlijk contact, samenwerking en zelf aanpakken. Uitdagingen gaan we niet uit de we. Dat zit in ons DNA.

 

We groeien hard, hebben grote ambities en jij hoort er straks écht bij. Samen maken we het verschil.

 

Solliciteren

Solliciteer direct bij DPD door op de rode knop ‘solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je eerder vragen? Neem gerust contact op met onze corporate recruiter, Donne van der Wal via +31 6 29 989 532.


Acquisitie en doorplaatsing van deze vacature worden niet op prijs gesteld.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Over DPD Nederland & ons sollicitatieproces

Over DPD Nederland

Ons sollicitatieproces