Skip to content

Retail Support Agent tijdelijk

Nederland, Utrecht, VeenendaalMarketing & Sales

Functieomschrijving


Kom jij onze Retail afdeling de komende maanden ondersteunen?


Over Ons

Pickup Retail is een jonge, snel groeiende afdeling binnen DPD Nederland. Pickup Retail is verdeeld in een binnen- en buitendienst. Onze binnendienst ondersteund de Retail partners, de Accountmanagers Retail (buitendienst) en andere afdeling binnen DPD.

De ondersteunende werkzaamheden van de binnendienst zijn heel divers, het gaat van het nabellen van pakketten tot een Retail Partner instrueren om een scanner in te stellen, storingen op te lossen in de scanner tot het nabellen met instructies om de scankwaliteit te verbeteren. Het versturen van vervangende scanners of het invoeren van bedrijfsgegevens in het CRM systeem of marketingmateriaal versturen. Ook de vragen die via de telefoon en mail gesteld worden zijn heel divers en krijgen de benodigde aandacht en antwoorden.

Pickup Retail signaleert, registreert en communiceert binnen de organisatie en probeert daar waar nodig oplossingen te bieden en/of te creëren.

Kortom een zeer uitdagende vacature wordt hier aangeboden.


Wat betekent dat in de praktijk?

In deze functie draag je zorg voor de realisatie van een optimale klantbeleving bij de Retail partners. Je houdt je bezig met het beantwoorden van vragen, het oplossen van problemen, daartoe beschikbaar stellen van actuele informatie en het in gang zetten van acties voor onze partners.


Jouw taken?

  • Servicegericht informatie verstrekken aan onze partners en helpen bij het oplossen van problemen;
  • Het ondersteunen en faciliteren van de binnendienst Pickup en Accountmanagers Retail in hun werkzaamheden;
  • Vastleggen van acties en meldingen in het systeem;
  • Input aanleveren voor het uitwerken van de analyse met betrekking tot de aard en frequentie van contact momenten;
  • Proactief telefonisch benaderen van onze partners, inzake openstaande acties en monitoren van de voortgang en samenwerking;
  • Ondersteunen in de uitvoering van administratieve werkzaamheden.


Wie worden je (directe) collega’s

Als Retail Support Agent maak je onderdeel uit van een gezellig en gedreven Business Development team en rapporteer je operationeel aan de Senior Retail Support Agent en functioneel aan de Retail Manager.


Vereisten

Wat neem je mee?

  • Minimaal een afgeronde MBO, bij voorkeur richting administratie;
  • Minimaal 1 tot 3 jaar werkervaring;
  • Je bent sterk in het schakelen tussen verschillende niveaus;
  • Kennis van Outlook, Word, Excel (en Sales Force);
  • Ervaring in telefonisch klantcontact;
  • Communicatief representatief.


Wat biedt DPD jou?

Een dynamische logistieke omgeving met enthousiaste en gedreven collega’s. Veel ruimte om jouw ideeën te realiseren en daar resultaat mee te boeken. Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en relevante opleidingen te volgen. Een informele, open en gedreven cultuur, met alle ruimte voor initiatief en eigenaarschap. Natuurlijk wil je weten wat dit – naast een heleboel werkplezier – betekent in de overige arbeidsvoorwaarden:

  • Dienstverband 32 - 38 uur;
  • Een salaris van € 2252,- tot maximaal € 3217,- afgestemd op de functie, jouw ervaring en expertise;
  • 2/3 pensioenbijdrage;
  • 25 vakantiedagen;
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Flexibiliteit in werktijden en thuiswerkmogelijkheden;
  • Collectieve ziektekostenverzekering en uiteraard pakketjes verzenden met korting. 

Het is ook mogelijk om de vacature op zzp basis in te vullen.


Interesse?

Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en cv via onze carrière pagina.

Voor meer informatie kun je telefonisch of via Whatsapp contact opnemen met Bianca van Baren, Corporate Recruiter, bereikbaar op 06-43031174.

Een screening van jouw diploma, een referentiecheck en een VOG maken onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.


Wie zijn wij?


DPDgroup is het grootste netwerk voor pakketbezorging in Europa. We combineren innovatieve technologie en lokale kennis om een flexibele en gebruiksvriendelijke service te verlenen aan zowel verzenders als shoppers. Met onze toonaangevende Predict-service geven we gemak een nieuwe betekenis door onze klanten nauwkeurig op de hoogte te houden van de bezorging van hun pakket. Met 120.000 bezorgexperts en een netwerk van meer dan 61.000 afhaalpunten bezorgen we elke dag 7,5 miljoen pakketten – 2,1 miljard pakketten per jaar – via de merken DPD, Chronopost, SEUR en BRT.

DPDgroup streeft ernaar het toonbeeld te worden van duurzame bezorging en te fungeren als toonaangevende motor in de versnelling van e-commerce. DPDgroup is het netwerk voor pakketbezorging van GeoPost, met een omzet van 15 miljard euro in 2020. GeoPost is een holding in eigendom van Le Groupe La Poste.


Vanuit Nederland werkt DPD vanuit 12 depots in Amsterdam, Oirschot, Beverwijk, Veenendaal, Etten-Leur, Joure, Tynaarlo, Meppel, Rijssen, Maastricht, Goes en Berkel en Rodenrijs.


Kijk voor meer achtergrondinformatie over onze organisatie op www.dpd.nl.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar