
Manager Operations Support
Oirschot, Noord-Brabant, NederlandOperations
Functieomschrijving
Dit ga je doen
Als Manager Operations Support bij DPD ben jij verantwoordelijk voor het initiëren en organiseren van portfoliomanagement gericht op operationele projecten en oplossingen op een end to end basis. Jij draagt zorg voor de ontwikkeling en implementatie van fundamentele vernieuwingen van deelprocessen, bijvoorbeeld via voortschrijdende robotisering, digitalisering, en artificiële intelligentie. Hierbij maak je gebruik van data-management modellen.
Daarbij zorg je voor door ontwikkeling op continue verbeteren, compliance en process management, alsmede quality en optimalisatie en het optimaliseren van de keten middels gedegen forecasting en seasonal planning. En verder:
- Je ontwikkelt en implementeert het Development beleid voor Operations DPD, in lijn met de strategische plannen van DPD;
- Je prioriteert programma’s en bewaakt en stuurt op samenhang (-werking) en complementariteit tussen de diverse projecten en programma/projectleden;
- Je zorgt voor tijdige en relevante management informatie ten aanzien van de resultaten en ontwikkelingen binnen Development alsmede het analyseren van trends en opstellen van (tussentijdse) rapportages;
- Ook initieer, coördineer, stimuleer en bewaak je alle zaken op gebied van duurzaamheid op depot of afdelingsniveau, in lijn met het milieubeleid van DPD, gericht op het behalen van de landelijke en lokale milieudoelstellingen.
- Als Manager Operations Support vervul je een cruciale rol als verbindende factor tussen verschillende afdelingen binnen het bedrijf.
Dit is jouw team
Je komt in een nieuw ingericht team terecht dat bestaat uit Quality Support, Projectmanagers, Seasonal Planning, Continu Improvement en Self Assessors. Alle medewerkers binnen dit team zijn ambitieus, ondernemend en weten met gezamenlijke inzet de beoogde doelen te behalen.
Vereisten
Jouw pakket
Jij hebt ervaring in het aansturen en ontwikkelen van jouw medewerkers. Verder ga je goed voorbereid in gesprek en ben je de sparringpartner. Je draagt zorg voor een duidelijk overzicht in jouw strategisch plan. Daarbij werk je cross-functioneel, waardoor je in staat bent goed te communiceren met alle lagen in de organisatie. En verder:
- WO werk- en denkniveau en 10 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
- Leidinggevende ervaring;
- Uitstekende beheersing in woord en geschrift van het Engels en het Nederlands;
- Ervaring in (pakket)logistiek is een pré.
Ons aanbod
Een dynamische logistieke omgeving met enthousiaste en gedreven collega’s. De cultuur is informeel, open en er is alle ruimte voor initiatieven en eigenaarschap. En natuurlijk biedt DPD jou een aantrekkelijk 'pakket' aan arbeidsvoorwaarden:
- Hoeveel uren je per week wilt werken, kunnen we in goed overleg bepalen. Alles tussen 31 uur (0.8 fte) en 38,75 uur (1.0 fte) per week is wat ons betreft bespreekbaar;
- We belonen je met een uitstekend salaris, afhankelijk van je ervaring en niveau tussen de € 4.725 en 6.749 bruto per maand bij 1.0 fte;
- Je pensioen is goed geregeld, met een eigen bijdrage van slechts 3.55%;
- De mogelijkheid om deels thuis te werken (hybride: 50% vanuit huis en 50% op kantoor, maar meer op kantoor werken is natuurlijk ook mogelijk);
- Werk je fulltime, dan krijg je 25 vakantiedagen per jaar.
Samen verder?
Ben jij klaar voor een uitdagende en verantwoordelijke functie bij een innovatief en groeiend bedrijf? Solliciteer dan via onze carrièrepagina naar de vacature Manager Operations Support bij DPD Nederland! Doorlopend vinden gesprekken plaats, bij het selecteren van de juiste kandidaat sluiten we eerder de vacature.
Omdat je onderdeel uitmaakt van een team, maak je kennis met je nieuwe collega’s tijdens de sollicitatieprocedure. De procedure bestaat minimaal uit 2 gesprekken. Daarbij krijg je de gelegenheid om meerdere DPD collega’s te ontmoeten.
Een screening van jouw diploma en een VOG maken onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure. Een selectie assessment kan ingezet worden.
Heb je vragen over de inhoud van de functie of de wervingsprocedure dan kun je contact opnemen met Sandra Schipper, Corporate Recruiter, bereikbaar via 06-51425421.
Wie zijn wij?
Het moment waarop de bezorger aanbelt met een pakket, is altijd een hoogtepunt. Het dagelijks wereldwijd bezorgen van miljoenen pakketten aan gelukkige ontvangers is onze missie. Dat doen we binnen Geopost, met zo'n 122.000 onbezorgde medewerkers. DPD Nederland is onderdeel van het internationale Geopost, dat weer directe familie is van het Franse Groupe La Poste. En als grootste pakketverzender van Europa verzenden we vrijwel alle landen in de wereld, waarbij we binnen Europa de pakketten verzenden vanuit het eigen netwerk en depots. Daardoor kunnen wij een unieke performance leveren. We bereiken vanaf Eindhoven zelfs in één dag 700 kilometer!
DPD Nederland heeft 12 vestigingen en ons hoofdkantoor is gevestigd in Oirschot. Iedere dag zetten onze medewerkers zich in om de klantbelofte waar te maken. Er gaat een indrukwekkend proces schuil gaat achter het bezorgen van pakketten. Onze cultuur kenmerkt zich dan ook door een can-do-mentaliteit. We pakken niet alleen pakketten graag aan, maar ook de uitdaging. De sfeer in onze organisatie is informeel en de communicatielijnen zijn - net als onze bezorgtijden -kort.
Innovatie en duurzaamheid zijn centrale thema's binnen de strategie van DPD. We nemen onze verantwoordelijkheid, zowel naar onze klanten als onze collega's en de samenleving waarin we leven. Continu optimaliseren wij onze processen en dienstverlening, dat doen we data gedreven en op innovatieve wijze. Hierbij hechten wij veel waarde aan het samenwerken in de realisatie van onze doelen.
Kijk voor meer achtergrondinformatie over onze organisatie op www.dpd.nl.
DPD verwerkt persoonsgegevens ten behoeve van het sollicitatieproces. Voor meer informatie, raadpleeg onze privacyverklaring.
Acquisitie en doorplaatsing van deze vacature wordt niet op prijs gesteld
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!