Overslaan naar content

Integrations support medewerker

Op locatie
  • Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland
€ 2.783,22 - € 3.976,03IT

Functieomschrijving

Als integrations support medewerker ben je het eerste aanspreekpunt en troubleshooter voor onze klanten op het gebied van technische integratie vraagstukken. Je wordt verantwoordelijk voor de integratie en support van de klantspecifieke en standaard DPD softwareoplossingen. Omdat vraagstukken voornamelijk telefonisch of per e-mail worden afgehandeld, geef je op klantvriendelijke en efficiënte wijze, mondeling en schriftelijk voornamelijk eerstelijns IT-support. Deze support is zeer gevarieerd. Van vragen van klanten over een bepaalde tool of instelling tot bijvoorbeeld problemen verhelpen met een van onze standaard DPD Shipper applicaties waarmee klanten verzendlabels printen. Jij weet er raad mee en lost het op. De meer complexere IT gerelateerde problemen die je zelf niet kunt oplossen stuur je vervolgens door naar tweedelijns agents of andere IT-discipline.


Jouw inlevingsvermogen in de klant is bovengemiddeld. Je gaat proactief op zoek naar informatie om het probleem op te lossen en alle informatie op te halen. Je hebt een energieke werkhouding en bent klantvriendelijk. Je gaat steeds op zoek naar een zo goed mogelijke oplossing en houdt controle op de vele verzoeken, vragen of incidenten die binnenkomen.


In deze functie krijg je veel vrijheid om je werk naar eigen inzicht in te richten. Je bepaalt de prioriteiten in afstemming met het team en zorgt voor een goede output. Naast de service calls neem je ook met het team deel aan de dag- en weekstart om te kijken naar verbeteringen. Al met al een zeer afwisselende job!


Jouw verantwoordelijkheden:

  1. Het oplossen en beantwoorden van klantproblemen/-vragen;
  2. Het correct aanspreken van klant of interne collega bij informatieverzoeken;
  3. Secuur verwerken van klantgegeven in verschillende systemen;
  4. Proactief op zoek naar ontbrekende kennis;
  5. Efficiënt en transparant werken met een glimlach naar collega’s en klanten.


Jouw team

Customer integrations is een van de teams binnen de afdeling IT. Het team bestaat uit 5 directe collega’s met verschillende achtergronden die met een gezonde dosis nieuwsgierigheid en klantvriendelijkheid onze klanten zo goed mogelijk helpen. Het team werkt voornamelijk digitaal met elkaar samen. Periodiek ontmoet je jouw collega’s op een van onze locaties in Nederland. Je rapporteert aan de manager IT customer integrations.

Vereisten

Wat neem je mee?

  • Minimaal een afgeronde mbo opleiding, bij voorkeur richting ICT of Informatica;
  • Relevante werkervaring, bij voorkeur binnen een technische helpdeskomgeving;
  • Een service- en klantgerichte instelling en integer kunnen omgaan met vertrouwelijke gegevens;
  • Kunnen luisteren, samenvatten en doorvragen om goede probleemanalyses te maken;
  • Goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.


Ons aanbod?

Ga je aan de slag bij DPD Nederland, dan kom je te werken in een informele, afwisselende en no-nonsense organisatie. Waar ambitie, klantbelofte en duurzaamheid centraal staan en waarin we veel waarde hechten aan samenwerken aan de realisatie van onze doelen. Je komt te werken in een dynamische omgeving met enthousiaste en ambitieuze collega’s. Verder heb je de mogelijkheid om door te groeien, je breed te ontwikkelen en relevante opleidingen te volgen.


Natuurlijk wil je weten wat dit – naast een heleboel werkplezier – betekent in de overige arbeidsvoorwaarden. Bij ons kun je rekenen op:

  • Een passend salaris in de range van € 2783,22 tot ongeveer € 3976,03 bruto per maand, afgestemd op jouw ervaring en expertise;
  • Een uitdagende functie voor 38,75 uur per week (1,0 fte);
  • Doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld tweedelijns complexe diensten en werken op een mooi klantportfolio en opleidingsmogelijkheden;
  • Werken in een gezellig, informeel en ambitieus team met veel ruimte voor ondernemerschap;
  • Thuiswerken. We werken veelal digitaal met elkaar.
  • 25 vakantiedagen, reiskosten, aantrekkelijke pensioenregeling met een eigen bijdrage van slechts 3,55%.


Samen verder?

Ben jij nieuwsgierig of jij en DPD bij elkaar passen? Solliciteer dan naar de vacature integrations support medewerker bij DPD Nederland in Oirschot. Een assessment, screening van jouw diploma en een VOG maken onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.


Heb je vragen over de inhoud van de functie of de wervingsprocedure dan kun je contact opnemen met Donne van der Wal, corporate recruiter, bereikbaar via 06-29989532.

Wie zijn wij?

Bij DPD Nederland bezorgen we dagelijks wereldwijd miljoenen pakketten aan gelukkige ontvangers. Als onderdeel van Geopost, met 122.000 toegewijde medewerkers, zijn we Europa's grootste pakketverzender en leveren we pakketten naar bijna alle landen. Vanuit ons netwerk en depots bereiken we vanaf Eindhoven zelfs in één dag 700 kilometer!

DPD Nederland heeft 12 vestigingen en ons hoofdkantoor is in Oirschot. Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om onze klantbelofte waar te maken. Onze cultuur wordt gekenmerkt door een can-do-mentaliteit, korte communicatielijnen en een informele sfeer.

Innovatie en duurzaamheid staan centraal in onze strategie. We nemen verantwoordelijkheid naar onze klanten, collega's en de samenleving. We optimaliseren onze processen en dienstverlening continu, gedreven door data en innovatie. Samen werken we aan het realiseren van onze doelen.


Kijk voor meer achtergrondinformatie over onze organisatie op www.dpd.nl.

DPD verwerkt persoonsgegevens ten behoeve van het sollicitatieproces. Voor meer informatie, raadpleeg onze privacyverklaring.

Acquisitie en doorplaatsing van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar